fredag 8 maj 2009

Let´s Dance!


Vad vore livet utan musik?
Tänk hur en gammal favoritlåt kan få en vissen dag att bli fantastisk!
Idag var en sådan dag. Lite småtrögt- trött och förbaskat ont i ryggen, viljan fick mig att kliva ur sängen, lång varm dusch gjorde att jag kunde räta ut mina kroppsdelar. Väl i bilen valde jag bort eländes nyheter och bläddrade bland kanalerna tills jag hittade rätt musik för stunden....

http://www.youtube.com/watch?v=OyVjdQXNs9s&feature=related

Jag kommer följa textens uppmaning

Let's dance, for fear your grace should fall
Let's dance, for fear tonight is all
Let's sway, you could look into my eyes
Let's sway, under the moonlight, this serious moonlight

Vilken underbart start på dagen!

1 kommentar:

  1. Att skippa nyheterna och lyssna på musik på morgonen är ett av de mest handfasta och vänliga Vardagsråd man kan få.... och alla är vi lite kära i David Bowie ;)denne magnetiske man ...

    SvaraRadera