fredag 6 november 2009

Grattis miss H.!!!


Idag vill vi fira vår Månsyster, som trots att hon gått en alldeles egen väg parallellt med Klanen fortfarande har en självklar plats i våra hjärtan och vår grupp. Vår miss H. är en storhjärtad, spännande, humoristisk, vidsynt, visionär, konstärlig, känslig, vacker, och rolig Healer, full av empati såväl som med Skorpiontaggen redo för den som förtjänar det. Vi älskar dig, och önskar dig all lycka på din väg.

Klanen
(fotot är taget av mig sofia, en lycklig dag på ett vackert fält, där vi bland annat skrämde små pojkar med vårt trummande)

3 kommentarer:

  1. Tack mina underbara systrar! Ni har med kärlek ristat era symboler i mitt hjärta och jag bär er alltid med mig. När våra spiraler snurrat några varv kommer våra vägar inte att gå parallellt utan tillsammans igen.

    All kärlek till er

    (Inte var det vår mening, att skrämma små pojkar, inte.......bara lite ;))

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild på en av de vackraste!

    SvaraRadera
  3. Ja viss xxx är hon vacker!

    Sofia

    SvaraRadera