tisdag 3 november 2009

Tillfälligt avbrott......

Ägg nr 3 låg och väntade i redet när jag kom hem. Vilka gåvor!

Jag tar en liten paus från jobb, Sverige och blogg. I kväll kommer Esmeralda och i morgon åker vi till England och vår Scarsister ritual. Vi har fått en lång lista med saker vi ska ta med och som vi ska förbereda. Helgen kommer att handla om transformation på olika plan och vi är ombedda att förebereda en sång, dikt eller läsa något.

Min sång fick jag av Gudinnan,
Melodin är Carolyns Sisterhood of Weavers

The Sisterhood of Needles
The Sisterhood of Needles
A drop of ink
Can change us all
Each scar we earned
Through love and war
The Sisterhood of Needles
The Sisterhood of Needles


Blessed be all needle sisters

1 kommentar:

  1. Allt gott på din resa. vi hörs på andra sidan Transformationen. Det måste ligga i luften, för mitt sinne reser, jag gör trumresor och känner förvandlingen i luften ... ;)

    Sofia

    SvaraRadera