torsdag 11 februari 2010

Ursäkta

Ursäkta kära läsare. Just nu är jag klåfingrig och provar lite nya designs på bloggen. Vissa individer lägger ner sidan och skriver en snygg ombyggnad pågår skylt. Jag är inte en av dessa individer. Så ni får stå ut med att det ändrar sig lite efterhand. Precis som syster Willenda har påpekat för mig ser jag själv nu att det t ex är ganska jobbigt för ögonen att läsa texten på grön bakgrund. Detta kommer att åtgärdas snarast. Sen kommer kanske andra saker också att ändras. Så småningom lägger sig lugnet igen. Som alltid.

3 kommentarer:

  1. Sorry Willenda kan inte helelr låta färgpaletten vara....

    SvaraRadera
  2. Yes, I love Pink at the moment!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, ha ... supersöt. Bra. För då kan jag ta det lite lugnt med dom vita bakgrundsrutorna jag fuderade på . Det här är ju lätt att se. ;)

    SvaraRadera